Gyakran Ismételt Kérdések
A csomagokat a DPD futárszolgálat szállítja ki munkanapon, reggel 8 és 17 óra között.
Csomagok házhoz szállítási díja Magyarországon belülre:
15.000 Ft alatt: 1.250 Ft
15.000 Ft alatt utánvéttel: 1.750 Ft
15.000 Ft felett INGYENES!!!
* A feltüntetett ár tartalmazza az ÁFÁ-t!
Fizetni a csomag átvételekor kell a DPD futárjának készpénzzel.
Mit jelent ha egy termék árához 0 Ft van feltüntetve?
Amennyiben egy terméknél 0 Ft-os árat talál, kérjük az ár felől érdeklődjön e-mailben az info@speedoshop.hu címen, vagy a +36304721097-es telefonszámon! Nulla forintos termék rendeléseket automatikusan töröljük!
Vásárlási és garanciális feltételek
Az általunk forgalmazott termékekre hivatalos kereskedői státusszal rendelkezünk.
Minden termék, ami megtalálható a speedoshop.hu weboldalunkon, Új Termék.
MINDEN Terméket HÁZHOZSZÁLLÍTUNK!!!
A jótállás érvényesítésének helye: Aqua Aréna Kft, 2600 Vác, Zrínyi utca 41/C
Jótállás Ideje: 24 hónap.
A vásárló jótállási igényeit a számla felmutatásával érvényesítheti.
Elveszett számlát nem tudunk pótolni.
A fogyasztó a kijavítási igényét a forgalmazónál érvényesítheti.
A forgalmazóhoz való továbbítás költségei a fogyasztót terhelik. A postai úton továbbított termék esetében a javítási idő a továbbítás idejével meghosszabbítható.
A vásárló által bevizsgálás céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termék visszaszállításáról pedig a kereskedő köteles gondoskodni.
Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a Ptk 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk 248§ szerinti jogok illetik meg. A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 15 napon belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken;
A jótállásra kötelezett a vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a vásárlónak köteles átadni. Ha a kötelezett a vásárló igényének teljesíthetőségéről a bejelentés időpontjában nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.
- ha a termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt a kereskedőnek azonos típusú új termékre kell kicserélnie, ha erre nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy értékegyeztetéssel más típusú termékre kell kicserélni.
A jótállásra kötelezett csak akkor mentesül felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után
keletkezett pl: rendeltetésellenes használat, erőszakos külső behatás, átalakítás, elemi kár, stb. következtében. Ha
a hiba jellege, vagy annak javítása tekintetében vita merül fel, a vásárló szakvéleményt kérhet az erre feljogosított
minőségvizsgáló szervtől.
További vita esetén a vásárló a helyi Békéltető testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat.